ناوگروه نداجا به سودان می‌رود/ گسترش مناطق برگزاری رزمایش‌های نیروی دریایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

  پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ناوگروه صلح و دوستی نداجا پس از پاکستان به سمت سودان حرکت می‌کند، گفت: اعزام ناوگروه به اقیانوس اطلس نیز در دستور کار ما قرار دارد، اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است.

امیردریادار "حبیب‌الله سیاری" در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به پهلوگرفتن ناوگروه صلح و دوستی نداجا در پاکستان که روز گذشته صورت گرفت، اظهار کرد: این ناوگروه پس از پاکستان، به سمت سودان حرکت کرده و پیغام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را به مسئولان این کشور ابلاغ خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های نداجا، اظهار کرد: نیروی دریایی قطعا رزمایش گسترده‌ای را در آینده برگزار خواهد کرد و اجرای رزمایش با کشورهای دوست و همسایه نیز جزو برنامه‌های ما است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: رزمایش‌های ما در اقیانوس هند برگزار می‌شود و سعی داریم این رزمایش‌ها از این سطح فرا‌تر بروند.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس نیز در دستور کار قرار دارد، اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به دنبال کردن موضوعات فرهنگی در اعزام ناگروه‌های نیروی دریایی ارتش به کشورهای مختلف اظهار کرد: ما در سال فرهنگ با حضور در دریاهای آزاد و کشورهای مختلف، فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را به این کشور‌ها انتقال می‌دهیم و این موضوع از نظر ما مهم تلقی می‌شود.

فرمانده نداجا با اشاره به این‌که اعزام ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به کشورهای مختلف خود یک موضوع فرهنگی است، اذعان کرد: همین که ما در ورود به یک کشور رفتار اسلامی از خود نشان دهیم، این خود موجب انتقال فرهنگ می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا